Church shooter’s sister arrested after social media post

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Her brother, Dylann Roof, is on death row for shooting nine black churchgoers.

Comments

Chyna says:

smh gotta throw the whole family away

Okaytina says:

I guess shooting runs in the family….

Leo Zaza says:

Her comments about black people. Are people still that racist in America? Sad.

D ultimate dav24k says:

His sister is cute am sure it's a black guy that's gonna get it later.

Tabs T says:

She figured she'd get burger king and a pat on the back aswell. Whilst the cops wait outside.

Christopher Robin says:

Morgan is beautiful. XoXo

John Boy says:

It wasn’t the same community in South Carolina. This was in Columbia, not Charleston.

Sabrina Adam says:

Why hasn’t anyone talked about the parents?? Clearly they are raising hate filled and dangerous kids!!

jenlans says:

What did she do illegal? I thought weed was legal there now. I'm just asking because I have no idea what she was arrested for.

Aaron Lopata says:

She obviously was a drug dealer with pepper spray and knife

that boi juan says:

Don’t kill him , make him suffer

Zach Hailey says:

she’s kinda cute tho lmfao

James Fulmer says:

We don't have a gun problem in America, we have a parenting problem!

Henk Seegers says:

They’re all fk psychopaths

Ashley Carey says:

Damn can only imagine how FUCKED UP these Kid's PARENTS are!!

Marvel Jones says:

Man who cares what that little bi*** say cause it's one thing about this one nice as hit will kill that little girl, you see she only play boy cause she is in a nice neighborhood lol, put that bi*** around some Blacks and some Latinos I bet they kick the living sh** out of her real talk.

Mike says:

Put the bitch to death!

Starlight says:

evil brother evil sister

MrROKinROK says:

I'm normally loath to blame parents for the behavior of a child, but in this case, someone may wanna look into this particular household.

Joey Joyner says:

“Sees something about racism”… “avoids comment section”..
FUCK

Write a comment

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: